torsdag 17. september 2009

Uuuoij!! T_T

I dag var det som om et av marerittene mine kom til live. Det er ikke det at jeg har noe imot hunder, jeg liker dem jo. Spess de små :3 Men siden jeg var et lite barn har moren min sagt at hunder biter. Og at det er masse trøbbel rundt dem og sånt.. Også skjønner dere tegninga. Med tiden utviklet jeg en slags fobi for det...

Men det som skjedde idag på toget, var at to tiggere (eller uteliggere eller noe for de var veldig stygge) hadde med to hunder. De måtte absolutt stå ved siden av meg og hundene måtte jo bare ligge ved føttene mine. Det var helt nervepirrende. De var så tett inntil meg at jeg kunne føle dem :(

15 minutter med tortur var det. Alltid skal hunder være nyskjerrig med meg. Da jeg var på audition for en eller annen film, var det en hund som bare ikke kunne holde fingrene av fatet -.-"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar