mandag 3. august 2009

Jeey! xD

Jeey! xD Nå har jeg laga meg blogg og livet mitt blir mer virtuelt :P OG dette er tredje gangen jeg skriver dette, for jeg er så flink til å tukle med ting -.-"

På Hersleb skole tar jeg et kurs som heter Matematikk på nye måter 2. JAA! Det er et av kursene på sommerskolen :D Forrige gang det var kurs, tok jeg ett i Journalistikk og Forfatterskap (den het Fremtidens forfatter eller journalist?) =3 Det var bare sååå KULT!! Jeg lærte nye ting hele tiden :D Og folk der var så kule å henge med... På slutten av kurset fikk noen ideen å ha en slags gjenforening for de mente at ABSOLUTT alle var hyggelige å bli kjent med -.-" Ja, jeg trodde ikke det var seriøst før de begynte å samle telefonnumre. Jeg lurer litt på om fettern min ga hans..

Uansett, denne gangen traff jeg Harres fra det journalist kurset :D Og en eller annen irriterende fyr jeg ikke husker.. Harres sitter ved siden av meg i klassen, og har sendt med meg noe jeg skal gi til Kim fra han :P Og siden Kim ikke leser bloggen min (siden han bare spiller Last Chaos hele tiden -.-"), så kan jeg skrive hva det er :D Harres har sendt han en oppgaveark vi hadde til overs xD Ellers så plager Harres meg i klassen...

2 kommentarer: